تحولات منطقه

ساعتی پیش بخش آمریکایی پالایشگاه نفت و گاز ریاض که در اطراف شهر ریاض قرار دارد، با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت.

جزئیات انهدام دپوی سوخت جنگنده‌های آمریکایی در ریاض
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساعتی پیش بخش آمریکایی پالایشگاه نفت و گاز ریاض که در اطراف شهر ریاض قرار دارد، با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت.

تصاویر منتشره نشان می‌دهد که انفجارهای پی در پی در این پالایشگاه موجب آتش سوزی گسترده در پالایشگاه شده است.

نظامیان آمریکایی با استفاده از این پالایشگاه، سوخت جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش آمریکا که در پایگاه هوایی شاهزاده سلطان (الخرج) مستقر هستند و از آنجا به نقاط مختلف کشورمان حمله می‌کردند، تامین می‌شد.

حمله به این پالایشگاه، با توجه به انهدام دپوی سوخت‌های جنگنده‌ها، در روند سوخت‌رسانی به جنگنده‌های آمریکایی اختلال ایجاد خواهد کرد.

منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha